reklama

r
najlepsza lokata miesiąca

piątek, 28 listopada 2014

Tematyka bloga

Witam wszystkich! Nazywam się Cwany Czarek i mam 23 lata. Od dzieciaka interesuje mnie zarabianie i oszczędzanie pieniędzy. Posiadałem już konta w prawie każdym polskim banku, a aktualnie posiadam ich 7. Większość z tych kont utworzyłem ze względu na premie lub bardzo dogodne warunki np. konta oszczędnościowe.

Stworzyłem tego bloga, ponieważ chcę dzielić się z wami moimi doświadczeniami i pokazać wam jak w prosty sposób można zarabiać na kontach bankowych. Sam zarobiłem na nich już prawie 2000 zł. Oprócz starannie wyselekcjonowanych, najlepszych lokat i kont znajdziecie tu także różne sposoby na oszczędzenie takie jak kody rabatowe i kupony.

Gorąco zachęcam do subskrybowania!

link do facebooka: https://www.facebook.com/kasomaniak

0 komentarze:

Prześlij komentarz